För typ sjuttioelfte gången idag...

Publicerad 2010-08-25 20:28:35 i Allmänt,

Förövrigt så simmade jag och Milka 51 längder idag! Vilket är nästan 1,3 km. Men det är faktiskt betydligt jobbigare än att springa, eller det är ju just det det inte är. Men vad jag menar är att skulle man simma typ en mil så skulle det vara sjukt mycket jobbigare än att springa en mil. Men på så här korta sträckor är det inte ens tungt, det är bara roligt och ändå känner man att det ger. Om ni fattar?! ;D

Nu ska jag sluta att ens försöka förklara mina konstiga funderingar. Det blir bara fel här. Men ni ska veta att det låter jävligt bra i mitt huvud iallafall! hahaha ;)
Så jag ska istället ta och räkna lite matte, och när jag förtjänar en paus, så ska jag titta lite i H&M katalogen. Blev inte att beställa ngt från internet, det skulle kommit i slutet på oktober och början på november så det kändes inte allt för lockande.

Och det där med dag 1, det är min coola grej att sluta med onyttigheter. HAHAHA vilket skämt. Jag? Milka höll på tappa hakan när jag berättade det för henne idag ;p hm, någon som tror att det inte riktigt är min grej kanske?;)
Men så är det! Jag & mamma har beslutat oss för att inte äta sådant nu! Hur länge har jag inte bestämt, åtminstone tills jag börjar träna igen, vilket är om senast två veckor haha. Men sen ska jag ju ändå inte äta på veckorna.
Och så ska jag föra en liten 'träningsdagbok' också hade jag tänkt. Men den saken ser vi hur jag orkar med. Men nu måste det hända något iallafall!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela