Find me a miracle

Publicerad 2010-08-01 22:09:15 i Allmänt,

Nu, äntligen, får jag skriva. Haha, ska baka en kladdkaka men tänkte bara in här en snabbis, men som jag visste innan så går det inte snabbt när man ska in på face och läsa bloggar! ;p


Spelade inte cod igår, men vi kollade Disturbia istället. Jag har sett den säkert fem gånger innan men den är så grym så jag ville se den igen haha
Och ikväll ska alla i böghögen spela poker och vara asociala, medan jag sitter här ensam hemma. Aa en kväll ska jag väl klara mig ;D ska baka en kladdkaka och sätta mig i soffan och mysa! sen hoppas jag att dom spelar klart nångång!

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-08-01 22:54:05

Sv: Såklart inte gick jag på bio själv din groda ;)

Och den där låten är så jäkla skön att lyssna på när man är trött, plus att dead by april typ har två bra låtar, max. Nåt att skryta med? NEJ ;)



Jag är ingen skit... säg inte så, jag kanske inte kommer hem alls?? :O haha skoja ;)



OCH JA, dom är en stor fet böghög och Asociala som spelar poker. Ysch. ;) haha puss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela