En rubrik som talar

Publicerad 2010-08-24 18:47:48 i Allmänt,

Har bakat. Skulle bli cupcakes. Men jag tänkte testa en frosting som var i en tidning, men den blev värdelös och inge god ;p Det var två barn som brukade baka de så kanske inte så oförutsägbart haha
Men dessutom så är mina formar skitkassa, jag brukar ha dom i en muffinsplåt men nu skulle jag göra små. Så allt rann ut. Haha då kom min finurliga mamma på att man kan skära små runda bitar och lägga i små kola formar, så vi gjorde det och täckte sedan med den röda frostingen och satte kokos och silver kulor eller strössel på. Men kan ju säga att jag inte lär äta av dom haha ;)

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag nog kolla film med Martin och vilka det nu var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela