At this point I've gotta choose

Publicerad 2010-08-14 17:03:45 i Allmänt,




Julia var glad igår. Nog för att jag & Milka också var det, men jag gömde mig bakom kameran ;)




Vi har just varit och kollat Ohtana kämpa mot I ... blablabla nånting, kommer inte ihåg vilka det var ;p
Dom vann med 4-3! Och jag vill lova att det var den mest spännande match jag sett på länge. Helt sjukt!
Ikväll ser det ju inte så ljust ut. hehe, regnar och åskar för fullt just nu och boysen ska spela poker.
Det blir ju öös, lr så inte. Jag tror att jag & Milka ska fetta ikväll. Fan vad skönt. Skita i allt annat och bara pressa ;) Sen får vi väl hoppas att dom spelar klart nångång så dom kan ta hand om Milka, jag orkar ju inte en hel dag och kväll ;s
Jag måste börja skaffa nya saker att se fram emot. ;D


Höhöhö. . 

Don't call my name

I'm not your babe

Don't wanna kiss
Don't wanna touch

Just smoke my cigarette and hush

Don't call my name
Don't call my name

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-08-14 19:26:14

ta bort hoja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela