when I am on your shoulders

Publicerad 2010-04-06 22:58:09 i Allmänt,

Det var gaanska kul på latindansen. Lite sisådär. Var alldeles för slappt tempo, enligt mig, Milka och systeryster.
Men ska ge det minst ett försök till så får jag se sen hur det blir :)

När jag kom hem skyndade jag mig som tusan och skulle hinna göra muffins att ta med i en korg till Julia, Milka och Ellinor. Innan Desperate Housewives skulle börja. Men jag hann inte, så det blev att sitta själv och fetta i soffan och älska DH istället! ;)

Nu ska jag lyssna på lite låtar, jag har ju en såå grym spellista så det är inte sant. Hahah not. Ellinors är den bästa, alltid nytt och lite gott o blandat så där ;)
Men sen ska jag sova. För imorgon måste jag också stiga upp tidigt. För då kommer äntligen Emma o Johans flyttlass, som skulle kommit redan förra veckan, så då har vi att bära grejer. Sen kommer morbror och morfar också, då får jag mina 2000kr av moffa ;) bara för att jag och Sussi är bäst ;) natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela