två dagar kvar (;

Publicerad 2010-04-13 23:21:06 i Allmänt,

sv. hihi så bra då Elin! ;)


Idag har jag varit duktig igen, men jag tror ändå jag ligger på minus sidan eftersom jag även varit mindre duktig. Och d väger nog över det bra ;)
Innebandyn på IVn var svinskoj som vanligt. Sen cyklade jag o Milka till sportis för hon skulle kolla på joggingsskor. Men jag var lite stressad eftersom vi skulle vara på kyrkanshus ganska strax därefter. Så vi får väl ta och komma tillbaka en annan dag, om vi iiids.

Sen så åt vi som hästar på Khus. Hela högen. Sen lyssnade vi på två av killarna från Kiruna som berättade om koncentrationslägrena i Polen. Sen fick vi glass och fruktcocktail till efterrätt.
Jag o Milka for o handlade lite Nutella och en kristyr penna. Som vi inte behövde, för vi ångrade oss och gjorde kladdkake muffins istället. fiifan så goda dom blev måste jag ju säga!!
Men så måste man ju träna bort sina onyttigheter också, så vi stack till gym1 med Evert o Atle :)

Sen har man ju såklart kollat Desperate Housewives ;)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-04-14 17:41:48

Jag har ont lina!!!! Tyck synd om mig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela