Someone to lean on

Publicerad 2010-04-29 00:12:27 i Allmänt,

Before you met me I was a fairy princess
I caught frogs and called them prince and made myself a queen




Jag gick på bion, och inte var jag själv inte!
Nej nej, tre små snälla själar tänkte på mig och följde med.
Adam, Magnus och Sebastian. Haha,
den var ganska seg i början om jag får säga själv, men sen slutet. Ojojoj!!
Det var helt oväntat och jag blev totalt chockad men det var riktigt bra.
Värd att se iallafall, men man kan inte se den fler gånger när man vet slutet.
Så jag tycker lite synd om Adam som visste hur den slutade ;)

Sen for jag o Magnus ut o gled bil i en timme kanske, sen fick jag äta när jag kom hem. Mums!
Efter jag ätit for jag o Milka ut och cyklade. Det var skönt, förutom att d var kallt om fingrarna och tårna.

Never said I was an angel.

Men jag är mig själv.
Ska vara iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela