Påskdagen .. :p

Publicerad 2010-04-04 18:22:43 i Allmänt,

Idag har vi varit ute hela dagen igen. Steg upp kring tio, hann bara klä på mig så for vi till kaunis.
Först så var jag helt slut och frös som en galning. Säkert för att jag var så trött.
Men senare kom solen fram och då blev jag varm och somnade när jag låg på renhuden i snön. :)
Sen for vi iväg hela kompaniet till en stuga. Men på vägen tillbaka gick det inte så bra att köra på bäcken, vi fastnade rejält en gång, så vi fick plumsa i en halvmeter vatten. Sen puttade jag bakom skotern när pappa försökte köra iväg, då fick jag en ganska rejäl dusch kan jag ju lova :D


förresten så äre ganska jobbigt att hitta på rubriker hela tiden, så jag uppskattar verkligen dom här fem dagarna med namn så slipper jag tänka så mycket själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela