nobody's home

Publicerad 2010-04-19 23:06:16 i Allmänt,

 

 

Jag har aldrig varit så lost och seg och trög och allt möjligt, som idag i skolan.

Jag började ARL med att vara en av d 98% som inte lämnat in d som skulle varit inne idag.

Så jag gick till datorsalen och börjat skriva, det gick faktiskt okej, så imorgon ska jag skriva mina egna slutsatser och sen lämna in den.

Då är det klart,  då har jag bara sjuttioelva tusen grejer kvar. Men äsch, d fixar vi.

Om två veckor är allt det över och då får jag äntligen pressa en kladdkaka med vad var det? 6 ton grädde? ;p

 

 

Karaktärs var segare än vanligt, även om vi bara hade en halvtimme. Jag hängde inte med alls om pneumatik o motorer. Låtsades bara förstå och satt och nickade varje gång han kollade på mig för att se om jag förstod haha.

 

Matte var askalas jobbigt. Jag brukar jobba som en galning och förstå. Men det är jävligt tungt.

Det är så jobbigt med matte B för jag fattar inget och då känner man sig så dålig. Usch, d ska finnas lite lätta tal som man kan göra så man får bättre självförtroende.

 

På idrotten hände en liten olycka och en person fick åka ambulans.

Jag vill verkligen börja jobba med att hjälpa människor, brandman, polis, lr ambulansförare.


Svenskan gick seegt. Sen var det slut! yeey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela