Lan på dagcentrat. för hurtbullar.

Publicerad 2010-04-03 22:25:39 i Allmänt,

Men helllu! :)

Har kollat två hockey matcher idag, HV71-Skellefteå och Linköping-Djurgården. Hur det slutade kommer jag inte ihåg, mer än att Skellefteå vann ;) för jag typ halvsov genom matcherna. hahah

Sen har jag typ inte gjort nångting, gick ut med Milka för kanske en och en halv timme sen.
Har varit ute och promenerat och sen började jag frysa så då gick vi hit till dagcentrat. Det är ju lan här, jag förstår inte att jag orkade med det här förra året ;) nu kommer jag vara död inom några timmar. Har ju typ sovit fem timmar bara :p


Kommentarer

Postat av: Anders

Publicerad 2010-04-04 17:16:03

Apkass? :P haha! Det var något nytt. Nåja, jag har också varit apkass en gång i tiden. Kanske fortfarande är? ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela