It's not like u didn't know that

Publicerad 2010-04-18 19:18:01 i Allmänt,

Jag lever! bara så ni vet.


Igår kväll kollade vi fotboll jag, Milka och Elin. Pajala vann med två-noll mot niilivaara tror jag.
Sen for jag till Milka, vi satt och pratade och hon lockade mitt hår :)
Sen for vi ut med Marre ett tag. Sen skicka dom ut mig och jag fick byta till en ruskigt snygg audi. Var ute i nästan en timme sen for vi hem.
Imorse ringde Evert och väckte mig halv tio och försökte övertala mig att följa m till pullinki, jag var nog ganska sugen fast jag bestämt mig för att inte åka så jag steg upp och fixade mig och en halv timme senare var vi på väg.
Kan berätta mer om dagen sen, när jag kan sätta in bilder. Har Milkas mobil just nu så jag måste få sladden att föra över bilder med :)
Nu ska jag till henne. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela