I survive (;

Publicerad 2010-04-22 18:32:40 i Allmänt,

Jag gick till datorn för att skriva blogg. Ja, vars hamnar man inte då om inte på FACEBOOK.
ÅH den där förbannade sidan förtrollar en och så vips var klockan mer än den fick vara.

Nä nu ska jag fatta mig kort. Har ju som sagt lite bråttom pga av fejjan :D
Skrev två prov idag, digitalen gick åt helaveten. Svenskan gick lite föör bra ;) jag hade pluggat som ett psyk till det så d ger utdelning :).

Fick sluta redan ett eftersom vi varit så duktiga, så jag gick hem och gjorde fruktsallad. Åt lite sånt o yoghurt till mellis ;)
For till gym1, tränade armar/axlar i en timme. Sen for jag och solade. Sjukt skönt. Sen hem och åt mat och sen min goda fruktsallad som fanns kvar ;)
Nu ska jag på innebandyn som börjar om 28 minuter :)
pusss för idag älskar jag torsdag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela