Hihi I love it!

Publicerad 2010-04-15 17:09:30 i Allmänt,

Jag skulle köpa en skoteroverall igår. Lr byxorna hade pappa redan köpt, vi ska dela, och jag vet att d låter som att jag är jätte stor när jag kan dela braller med pappa, men dom går faktiskt att reglera jätte mycket ;)
Men jag tog hem en jacka på prov, som jag skulle köpa själv. Men jag ångrade mig för den kostade 1300:- och jag vill spara lite pengar till min resa i sommar. Så pappa förde tillbaka den när jag var i skolan.
Trodde jag, för när jag kom hem låg den på min säng! hihi han hade köpt den åt mig :)
Han är så snäll. och jag har insett att jag är pretty spoiled. ;) o jag älskar det. Men jag är inte alltid så tacksam som jag kanske borde vara, men jag hoppas att dom vet att jag är glad och nöjd iallafall för allt jag får och för allt dom gör för mig! :)


Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-04-15 20:03:46

Din lilla skit, jag vill kanske också ha en ny jacka av min päron. Kan inte du köpa en åt mig ? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela