Grattis syster (:

Publicerad 2010-04-15 14:24:39 i Allmänt,

Idag fyller Emma 22 år. Grattis grattis till henne. :)

Så idag får jag äntligen smaka på mina cupcakes och tårtan. Sen hoppas jag att vi har massa annat fika också, vi brukar ha det. Konstigt att jag inte ser ut som ett berg, så mycket som jag fikar ;)
Jag älskar utmaningar och göra fina garneringar på olika bakelser, men det är inte så kul att bara göra det hemma. Jag vill ha ett stort kök, med väärsta ytorna och bra redskap.
Men inget slår kladdkaka i vilket fall som helst. ;) det bästa som finns och enkelt att göra. haha 6 toast av endast 5 möjliga ;)  




Tjugo i börjar vi svenskan, ska kolla det sista av filmen Troja.
Har sett den förut men den är så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela