Ett till ;)

Publicerad 2010-04-15 21:51:57 i Allmänt,

Har varit och tränat innebandy. Damn it vad kul det var! Även om vi har innebandy tre timmar i veckan i skolan så var det här mycket roligare, när det är på kvällen och lite annat folk.
Men Oliver lurade mig och sa att dom typ bara är nio stycken så därför jag bestämde mig för att gå, så kommer vi till rian och vi var typ 18 st. Haha. Vi hade bara halva planen så vi bytte till sporthallen direkt. Riktigt skoj att spela. För ingen förväntar sig att man kan spela där så det gör inget att jag är kass ;)

Nu ska jag duscha, men måste bara sitta och lyssna lite här. Inger och Micke o mamma sitter och pratar och så kollar jag SM finalen. Sorry Anders men Djurgården ska få stryk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela