.

Publicerad 2010-04-11 18:32:03 i Allmänt,

Hellu. Jag känner mig stressad. Har varken skrivit igår när vi kom hem från Adam, jag och Milka. Eller idag.
Orsaken är att när jag kom hem igår efter ett så hade någon slagit av min dator och det kändes onödigt att sätta på den igen, och imorse har jag inte hunnit för vi har varit ute hela dagen. Steg upp halv elva, sista dagen på lovet. Åt knappt någon frukost, klädde på mig, borsta tänderna och sen for vi till Kaunis. Hela faderullan. Vi var åtta stycken. Milka var med oss. Så vi hade väärsta snöbollskriget. Men jag och Milka hade nog det bästa skyddet ;)
Har varit och duschat, och nu ska jag fika mormors blåbärspaj. Inger är här och dom sitter o pratar om släkter, faktiskt riktigt intressant.! 
Senare ska jag nog kolla film med Milka. Jag har hyrt Thick As Thieves, Johan sa att den var bra. (y) 





 

O dessa bilder är från tidigare i veckan :)



Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-04-11 18:52:18

Haha bästa skyddet, men ändå blötast ;) Kom hit och kika film? :D

Postat av: Elin

Publicerad 2010-04-12 13:21:55

Snygga pic´s, haha härligt med snöbollskrig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela