Det snöar!! ;(

Publicerad 2010-04-09 11:19:26 i Allmänt,

Hade faktiskt riktigt roligt igår. Men det kliade i mina ögon hela kvällen, lekte med Helga och Lani först, hos Milka, sen m Asta också. Hoja vad jag är dum :D är huvudet dumt får hela kroppen lida ;)
Men jag, Milka och Marre har spelat, Vem där? & Couronnespelet som vi hämtade från Joakim. Sen började vi kolla American Gangster, fattade typ inget av den så vi bytte till The butterfly effect,  HAHA vilka filmer säger jag bara. I den sist nämnda var Aston Kutcher med, d gjorde att den gick att kolla på. Inte för att vi förstod så mycket av den heller och när den var slut satt jag o Martin helt förvirrade och snilleblixten Milka var tvungen att förklara hela slutet för oss .


Yeah the bad boys are always catching my eye

I said the bad boys are always spinning my mind

Even though I know they're no good for me

It's the risk I take for the chemistry


Oooooh, bad boys


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela