Awesome!! ;)

Publicerad 2010-05-01 00:14:42 i Allmänt,

Har haft riktigt roligt ikväll!
Kring halv sju kom Amanda hit och så knallade vi till Slåttervägen. Åt thaimat, var riktigt gott, förutom att d var så starkt så Carro knappt kunde äta ;)

Sen lekte vi en väldigt udda lek, man skulle fylla munnen med vatten, sen sitta på golvet o luta med hakan mot bordet, sen skulle man säga 'flipflop', ni kan ju tänka er vilka duschar vissa fick haaha! ;p
Sen lekte vi en slags charader, där man skulle göra olika låtar.
Var iallafall riktigt trevligt :) jo just det, vi körde Hela havet stormar också. Jag vann och Carro och Anna bokstavligen tacklades om andra platsen ;) haha Stina fick d på film men jag kan inte lägga upp den här ;/

Aja, sen när en del skulle på krogen knallade jag, Sanna o Elin till elkos lägenhet, 5 min senare kommer Carro som ångrat sig o inte ville ut ;) Sanna o jag for typ direkt o nu sitter jag här. Äter lite godis, som jag knappt känner smaken av, är så förkyld :(

Imorgon ska vi och äta resterna klockan ett och efter det blir d att kolla fotboll på riavallen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela