Annandag påsk ;)

Publicerad 2010-04-05 12:56:08 i Allmänt,

Igår kväll gick jag till Ellinor när jag hade duschat och allt efter skogen. Var där till halv elva kanske för då var jag verkligen helt slut. Hade bara sovit 8-9 timmar tot under helgen. och jag lanade inte, så det räknas inte ;p
Men jag var typ vaken till sex och steg upp tio både lördag och söndag så. :p
Så inatt har jag sovit nästan tolv timmar och jag har faktiskt inte ens ångest. För jag var verkligen slut igår!
När jag vaknade så steg jag upp och kollade lite tv. Sen har jag bytt sängkläder och nu ska jag ner och äta lite frukost, börjar kurra i min mage ;)

Ikväll är det fotboll på riavallen också, ska gå och titta :) men jag kommer bli så sugen på att spela sjäv.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela