20 april

Publicerad 2010-04-20 22:36:59 i Allmänt,

Idag gick det lite lättare i skolan. Haha Jonathan var tillbaka, kanske därför.
Nej jag skoja bara, men det är faktiskt tråkigt om nån av dom är borta :)

Efter skolan for jag hem och åt och fixade lite saker, sen for jag o Emma på latinamerikansk dans. Ja jag måste ju säga att det är riktigt boring ibland. Det går alldeles för långsamt. Men jag vill ändå inte sluta för det är så kul med alla stegen och allt.
Men eftersom att det inte gav så mycket träning av att stå o skaka rumpan o en och en halv timme, så var jag tvungen att fara till gym1. Cyklade som ett psyk först sen körde jag mage/rygg och lite ben/rumpa.
Jädrans skönt det är att vara själv där, man kan lyssna hur hög musik man vill. och alla grejer är lediga, det är ingen som kollar om man gör fel och haha allt ;D och så kan man sjunga med i musiken, högt ;)

Har kollat Desperate Housewives, så sjukt bra det var idag! ;o
sen blev det Cougar Town och äckliga nudlar. Julia jag förstår mig inte på dig ;)
Nu är det Christine men jag måste gå och duscha, sen plugga halva natten. Önska mig lite lycka. God natt.

 

Hittade min gamla kamera så var tvungen att föra

över bilderna till den här datorn också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela