ny mobil tack och hej.

Publicerad 2009-10-16 11:26:51 i Allmänt,

Har varit på data i morse, och det är så sjukt ointressant så jag blir tossig. Sen har vi haft Ellära med Rune, jag fick göra något experiment och sen vart jag klar. Har suttit där i en timme och inte gjort något, nu väntar jag på Ellinor och co. så ska vi kila och äta :)  leverbiff m. potatis och sås.  hoja, vi missade chili con carne på onsdag!

ikväll kommer Julia hem, igen. (y)   Men får se om jag och Elin kanske hittar på något, om hon inte ska gå ut. Haha, hon är så bra!   alla är så bra, idag mår jag ganska bra faktiskt och toppen skullle det vara om du var med :)

Jag ska beställa en ny mobil idag också, en Nokia 5530 XpressMusic. Jag har ingen aning om den är bra, jag kan inte sånt där men den såg bra ut och var inte allt för dyr, hade touch, kamera och bra musik mobil så den tar vi ;-)

Kommentarer

Postat av: Atle

Publicerad 2009-10-16 17:26:33

Det var inte chili con carne i onsdags :)

och mobilen var snygg ;)

Postat av: Emilia ♥

Publicerad 2009-10-16 19:43:44

aah tack så mycket! :) så gullig du är!

hur är det med dig, allt bra? naw detsamma ju, puss

Postat av: Sacke

Publicerad 2009-10-16 19:46:39

Express mobilerna har känslig display,så sätt inte på dig tajtbrallorna,då lär den spricka ;)

Postat av: milka

Publicerad 2009-10-17 16:59:32

SV: Gullunge ;)

Fin mobil!

Postat av: elka

Publicerad 2009-10-17 19:21:02

en sån mobil har ju jag:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela