gästblogg

Publicerad 2009-10-19 14:09:01 i Allmänt,

hej.
ollibooi här JAK sitterh härr och lajvblåggar :) på linos blågg. va jör ni? jak jör inkentink :) herrå wisit  http://cremppaanaviiii.blogg.se/ 

Oliver och Jonathan som gästbloggat hära.


 
Helgen var väl okej, har varit med Julia, Ellinor och Jenni på fredag.
På lördag var jag och åt tacobuffé på Jernverket. Sedan for jag till Martin. Elin och company var där. Sedan gick vi in på krogen en sväng men där var det ju inte speciellt roligt. Elin och Johannes körde hem mig redan kring tolv. På söndag skulle vi kolla film men d blev så sent så vi ska göra det idag istället, då är hon helt ledig :) 
men först ska jag hämta Emil och vara med honom. Sen blir det The Hangover, om den fungerar :)

och nu har jag bestämt mig. Jag vet att jag inte klarar det men jag får väl försöka. haha d är ju kul att Julia tror på mig, not.
Men du får iallafall ta och göra något åt det här, för d är upp till dig nu. tjaao. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela