Diagnos: Akrolysis spondylolisthesis vertebra

Publicerad 2009-10-04 14:58:23 i Allmänt,

.. Det är vad jag har i min rygg.
Rensade lite papper idag och så hittade jag papprerna från ortopeden i gvg.
Men nu är jag typ frisk och lider inte av rygg-värk längre. Wihoo :-) 


Jag vaknade tjugo över tolv idag, herreminjistanes.! Men ska jag erkänna så var det faktiskt ganska skönt att få sova ut, hih.
Har inte hunnit göra mycket, det är väl det enda dåliga med att sova så länge.
Jag åt frukost framför 'My super sweet 16', kul att någon blir lagom glad av att få en bil för 700 000 kr i 16års present, det är ju idiotiskt. Jag hade ju aldrig kunnat tacka så mycket som jag velat om jag fått en.

Nu väntar jag på att Milka ska komma, vi ska baka morotskaka. Jag är jätte sugen på det, mums!

 


U

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela