Haha vad coolt att live blogga ;)

Publicerad 2009-11-05 22:49:18 i Allmänt,

lr kanske inte, men nu ska jag kila i duschen iallafall. Haha kommer tillbaka sen ;-)


Nu har jag duschat och packat väskan till imorgon, vi har innebandy på iv.n :) jag brukar aldrig vara så här duktig men jag vill sova lite längre imorgon, hihi.
och vet ni vad jag längtar tillbaka till?, Göteborg, när vi var där på klassresa. jag har en parfym som jag använde då också och varenda gång jag sätter den så ser jag bara en massa bilder från det framför mig. Vi hade så sjuukt roligt och jag tycker synd om alla som valde att inte följa med. Det var verkligen ett minne för livet.

aja, nu ska jag sova.. och bara så du vet så vill jag få höra det av dig om det är så här du vill ha det.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela