C h i l i

Publicerad 2009-11-01 11:20:49 i Allmänt,

Yeeey god morgon. Någon som är taggad att fara ut?  nej jag skojade bara. alla ligger säkert och snusar ännu, men jag var tvungen att stiga upp. Jag har nämligen 30 sidor matte att göra tills torsdag. Jag som trodde att jag skulle jobba järnet på lovet men jag har inte ens öppnat boken som jag hämtade på tisdag ..

Hade jätte roligt igår, synd bara att den där lilla busen Elin inte hörde när jag ringde. ;-) Kom hem kring två och ni ska veta hur skönt det var att få lägga sig i sängen, för jag hade så tusans ont i mina fossingar. Jag hade ffs promenerat nästan en halv mil med dom där klackiskorna, ute!

nu ska jag slita mig härifrån och ta en dusch, sen måste jag väl ta och plugga lite.. så kul söndag! (y)  om jag inte är allt för dålig kanske törs vara med i couronne turneringen om d blir något idag och om jag får. Måste ringa Elin :)  

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2009-11-01 17:18:03

Haha ja, mamma sa att jag lätt hade kommit in ;) haha mamma av alla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela