mamma jag gjorde det ;)

Publicerad 2009-05-23 21:56:16 i Allmänt,

Nu har jag hål i naveln! :-D Sanna, Julia & Amanda också .
Vi cyklade till Oliver, dom höll på att måla huset när vi kom. och kan ni tänka er hur jag kände mig när vi gick in?! ;)
Jag kunde inte stå still,  jag bara gick runt o runt .
Julia gjorde först, sen Sanna, sen jag och sen Amanda, för hon var tvungen att vänta på att hennes bedövning skulle börja värka :)
for hem en sväng, sen for jag hit till Julia, vi kollar ngn film på tv, typ 'stranger than fiction'. Undrar om vi orkar titta hela, jag vill ut ;) 

Dagarna i Seskarö har varit bra, har haft Super roligt med min bästa Milka! (: hade varit tomt utan henne.
Amanda har också sagt en lite kul sak som hon, jag & Milka iallafall skrattade pt väldigt länge.
Det var så att vi skulle få beställa mat på frasses, gratis. Då tyckte Amanda att det lika att ta ngt stort, så hon sa till mig och Milka "äre gratis,? lika ta ett mega skrev m. lökringar"  Haha!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-25 21:04:35

Sorry för att man är språkpolis men det vara bara för kul :)



"Vänta på att hennes bedövning skulle börja värka"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela