BBQ.

Publicerad 2009-05-30 11:18:42 i Allmänt,

Du är så söt.. Julia! :)  
Var med henne igår, min knasboll. Jag skulle hinna med henne till frissan, men så seg som jag är hann hon bli klar innan jag ens stuckit hemifrån ;)
Vi gick till tv-centra och sportringen. hittade skiita snygga inlines där, lika att börja åka. ;p  haha fast så snygga var dom inte, men det lät bra! ;)

Ellinor kom ut senare, vi for runt lite på byn med våra rääser cyklar, sen for vi hem till Ellinor :) 
vi tänkte komma ut igen men d blev inte så, Juila for hem och jag stannade kvar ett tag till. Både jag och Ellinor låg och sov framför teven i hennes säng. Vaknade kring två och cyklade hem, jistanes så trött jag var!

Milka var sjuk idag så vi spelade inte The Winner Takes It All, synd! men tänk inte på det du, krya på dig istället! :)
Vi körde de andra låtarna, det gick så där för mig.

Ikväll är de BBQ time @ Rebeckas!

Kommentarer

Postat av: Elli :)

Publicerad 2009-05-30 17:55:48

Hoppas de gick bra, även om lilla ja inte kom å titta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela