Svar på kommentaren från anonyma ;)

Publicerad 2009-03-12 22:38:05 i Allmänt,

Jag kan ju för sjutton inte svara om du är anonym :)    Men ja, det var tre tjejer, men bara två som berättade om deras resa :)





Glömde en sak, jag ska ju till KIRUNA festivalen med Milka också :-D


Idag hade vi en lugn dag i skolan, sen hade vi fotboll. Och ursäkta mig tjejer men jag vill faktiskt träna på allvar, för vi ska vara ett damlag även om de flesta inte ens är 16 ;)  klart man kan skratta, det är absolut inget fel med det :) men jag vill få träning inte bara hålla på springa runt och svamla. :)  det var bara idag kanske, men kalla mig inte för torris bara för att jag inte skrattar åt samma saker som ni. Jag skrattar Ofta, spec. med Milka :)  vi kan ha roligt men spela ändå ;-D

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2009-03-13 12:51:20

haha tack. Jag är inte så nöjd med den men den får vara där så länge. :)

Klart, vi är bäst ju ;)

Postat av: H

Publicerad 2009-03-13 15:41:28

ingen tränare kan ju vara orsaken till att det blev sådär, självklart tränar vi seriöst nästa gång ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela