äntligen är du här, du är väntad.

Publicerad 2009-06-12 00:52:14 i Allmänt,

ja imorgon är det skolavslutning som det ju står på allas bloggar, nästan.
ska bli skönt att äntligen få sommarlov, det är vi värda! men jag längtar inte. Jag vill verkligen inte skiljas från klassen, förra året förstod jag inte hur dom som gick ut nian kunde tycka det var så jobbigt att lämna alla, men jag kommer ju verkligen inte vilja gå från kyrkanshus sen när vi är klara. önskar att alla hade valt samma linje på gymn. ;)

Vår klass (både a&b) har varit som en enda stor grupp sedan sjuan, det är en så härlig känsla att man kan vara nästan 50 stycken där alla känner alla och man vågar vara sig själv! :)

som sagt så kommer det ju att kännas att lämna

Sanna, 
Julia &
Henriikka
.

Ni är så fina alla tre, alla helt olika men ändå så passar vi så bra ihop! :)



klockan tio börjar vi i kyrkan, får betygen där, sen fika i kyrkanshus.


men nu ska jag sova, måste ju vara rädd om min skönhetssömn ;)  klockan är kvart i ett och jag ska upp sju imorgon. Kom och möt mig där utanför, jag vill det. Jag vill träffa dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela