ibland är livet underbart.

Publicerad 2009-06-20 02:16:33 i Allmänt,

till slut, efter ett bra tag ute i myggen och kylan kom han ut. En tjej från Gällivare, blev så glad så hon bara grinade och så gav hon honom ett armband :)
Men jag, Carro & Tahiya fick också träffa honom.  


 

  


 
& dessa två och Simon och Sunken busade med Markus lite och sprutade vatten på honom med en kamera som sprutade, Markus bara skrattade och ställde sedan upp på ett kort med en Vanlig kamera ;)


Sen var det ju dessa två sötnosar jag var där med, men dom blev bortputtade när vi tittade Markus, fan vad tossig jag blir på alla fyllon som står där och kastar omkring ölen så det flyger överallt, titta ni också, men då ska ni ta mig fan kunna stå ordentligt!

 
ingen var riktigt beredd på att bli fotad så därför blev det som det blev, men ni är så fina så! :)


Jag har haft en jätte rolig midsommarafton. Hoppas ni har haft lika trevligt! :)

    Puss & god natt :)

Kommentarer

Postat av: Belle

Publicerad 2009-06-20 02:28:28

Haha Jag och Maddi syntes i bakgrunden på en av bilderna ;D

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-06-20 16:44:20

Sötnos du är Lina! (:

Postat av: milka

Publicerad 2009-06-20 17:02:56

Grrrrrrrrr.... ;@ ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-22 18:53:12

Fan vad söt du är Lina! :) Snygg bild på oss också haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela