Världens vackraste.

Publicerad 2009-07-08 22:39:18 i Allmänt,

Idag har vi varit på en badstrand som utsetts till en av världens vackraste stränder :) Det var inte sol, men det var ändå ganska skönt, lagom varmt väder :)

åkt bil, åkt bil, åkt bil.

Jag & Sanna var en sväng till innanför murarna, men alla affärer höll just på att stänga ;/  vi gick istället och satte oss vid en ingång vid en mur, så gick det förbi tre utländska killar och en av dom stannade och började stöta på oss, men jag var inte så social o d var Sanna som hade cigg så det blev mer till henne ;p  haha! typ 'tjena sötisar, ska ni festa?    hallå sötis, klart du måste festa med mig!  kan jag få ditt nummer? ;););)  '     HAHA UUUUUUSCH!!!!   Jag satt o pratade med Julia i telefon just men jag kunde inte få fram ett ord utan jag bara garvade. x)

Jag har fastnat  ♥ 

Hold on, 'cause it aint over til it's over. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela