kung, kung, kung i baren ;)

Publicerad 2009-07-27 02:23:00 i Allmänt,

Igår var jag och Elli på ett hemligt ställe på natten ;D det var jätte mysigt där, och jag ska fan börja vara där, ALLTID!

tidigare på kvällen grillade vi hos Robbin, han, Sanna, jag, Julia och Ellinor :)

Idag har jag och Julia varit på bilbingo igen, i Aapua. och vet ni vad ? ? ? ?               JAG VANN TUSEN KRONOR!!!!!!!!  andra gången jag är på bilbingo i hela mitt liv och så vinner jag tusen kronor!

Sen var vi med på div6.s träning.  Det var riktigt skoj att få träna fotboll igen! hoppas,hoppas,hoppas att Alidas och deras lag vill möta oss i en träningsmatch :) 

Dagens film blev The Truman show.  




Where'd you go
I miss u so
seems like it's been forever
that you've been gone ---------------- 

Well I'm so close to being yours
want you stay with me
please 

sångtexterna är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela