Haha!!

Publicerad 2009-01-06 21:23:34 i Allmänt,

Efter att jag skrev sist for jag till johanna för att hämta min lipsyl sen skulle jag iväg direkt till Elli,
men så klart blev jag kvar där ett tag ;p Hon är bara för härlig hon! Tänk att det var i februari förra året
jag träffade henne för första gången (lr lärde känna henne), känns som jag känt henne hur länge
 som helst, hur mkt som helst har hunnit hända :)

Jaja. sen kom jag iaf iväg å då så kollade vi på film hos Elli, The other Boleyn girl, julia och
hon hade redan hunnit börja kolla den, men den var faktiskt bra. Förutom att dom halshögg folk :-s



Sen skulle de bäras iväg till Julias place. Jag tänkte gå på toa innan, men jag gick inte uppe
på Ellis rum (för jag ville inte bli kvar i spökrummet själv).. Så jag gick där nere.

Jag spolade och började tvätta händerna, kollade in någrå posér i spegeln och sen skulle jag till att öppna dörren. Den
 brukar hamna i baklås för lite ovana, det har hänt en gång tidigare och då fick Elli öppna med en skruvmejsel. Men den här gången ides jag inte ropa på henne för hennes föräldrar var i rummet brevid och kollade tv. Jag ryckte inte i dörren heller för att dom skulle höra att jag var inlåst. Så jag satte mig ner på knä och började asgarva, jag fick strypa ljudet med att sätta tröjan för munnen. När jag samlat mig lite så tog jag mobilen och ringde till Ellis mobil, det gick många signaler sedan svarade någon; hallå?
Jag bara, "jag är inlåst på toan"
den andra i luren började garva och jag insåg att det inte var Elli, fan jag kunde höra Julia börja asg i andra sidan luren. Jag sa en gång till "jag är inlåst på toaletten, hjälp mig xD" Julia bara började förklara för mig med skratten i halsen hur jag skulle göra. Så jag vred lite på låset och försökte öppna utan att Ellis föräldrar skulle höra. Sen satte jag mig ner igen och sa "Elli, hahha, kan jag få prata med henne?"
Julia bara skrattade i telefonen, sen hörde jag Elli helt plötsligt. Hon bara skrattade och frågade om jag var seriös, sen hörde jag henne säga "Ja, den här duger nog!" och hon gapskrattade fortfarande.
När hon var utanför toan kunde jag inte hålla mig längre jag garvade jätte högt och Elli testade känna på handtaget. Vips!, så var dörren öppen utan att hon gjort något, den hade nog vart vart hela tiden :-$ Elli ramlade ihop på golvet precis framför mig och jag la mig ner och bara skrattade, faan vad jag fick ont i magen och kinderna ;/ :-D Jag höll nästan på kissa på mig fast jag just vart på toa ;-)

Haha ha det bäst.!

Lev livet idag istället för att längta tillbaka till stunder som bara är fina minnen i ditt huvud. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter! :)

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2009-01-09 21:00:59

hahahahahah du är bäst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela