this streets will make u feel brand new.

Publicerad 2009-12-13 14:59:04 i Allmänt,

Nu ska jag ta det lugnt!

Har vaknat klockan nio, åt frukost och fixade mig sen stressade jag till kyrkan. Haha luciatåget var jätte gulligt men vi var nog nästan lika många ledare som barn.

Jag har hunnit äta och vara till konsum och hyra två filmer sen jag kom hem.
Ska kolla film senare m Milka, Julia o kanske Ellinor också hänger på :)  jag hyrde iallafall The woman och En Shopaholics bekännelser.
Nu ska jag bara lyssna lite musik och vänta på att tjejorna ringer mig.

Elin och Caroline, kommer ni ihåg bilderna ni gav mig? jag såg idag att jag fortfarande har kvar dom i min plånbok. Dags att sopa under mattan kanske.


är det så här det ska vara? är det så här du vill ha det?


 
 
  


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-13 17:52:29

Kan du inte ta en hint? De är ju antagligen så här de ska vara. Så kanske dags att gå vidare?

Postat av: Elina

Publicerad 2009-12-16 19:56:18

Älska ditt halsband!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela