I'm just a little bit caught in the middle

Publicerad 2009-12-12 17:41:57 i Allmänt,

Sådär ja! 
Nu har jag suttit och läst olika bloggar i nästan en timme ;S jag måste ha hunnit läsa varenda en i pajalas blogg. Haha.

Vaknade tjugo över tio i morse, då blev jag riktigt stressad. Skulle ju vara på sporthallen kvart i elva. Hann bara klä på mig och borsta tänderna, sen sprang jag till Ellinor. Vi hann i tid!
Jag satt i seket en match, sen for jag och åt m pappa o Emil på sibylla (usch!), sen tillbaka till sporthallen och satt tre matcher till.

Jag är så sjukt taggad på att ha roligt ikväll. Jag har inga planer alls, men man ser väl vars man hamnar :)
ska iallafall träffa Julia när hon städat klart (som verkar ta en evighet ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela