Godnatt alla fina :) ♥

Publicerad 2009-12-09 23:45:37 i Allmänt,

Jag har haft en ganska hm.. vanlig(?) kväll. Tittat tv och varit på datorn. Så har det börjat se ut för mig nuförtiden. Julia har flyttat till Kalix och lämnat mig, Ellinor o Milka har läxor på hög, både Elin o Carro är så långt borta. Jag känner mig alldeles ensam. Blev faktiskt jätte glad när Sanna hörde av sig i lördags o frågade om vi skulle åka skridskor:) var ett tag sen jag var med bara henne.

Just nu sitter jag bara på msn och skriver med Julia ♥ borde kila i säng för jag var jätte trött idag när jag sov så lite. Men jag vill inte sova bort mitt liv, haha:)



åh, nu blev jag riktigt sugen på en kväll med Elin o Carro tillsammans. Det hade varit jätte kul. Var i september sist tror jag(?). ♥

Så mycket minnen, så lite bilder.
Man tager vad man haver.


Sorry för att jag snodde eran bild, men jag ville ju också vara med ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-10 10:19:59

HAHA sötis!! Ja det var allt för länge sen sist alltså. Vi måste ta det så fort våran Elin blir frisk igen :/ Snygg bild föresten! Not :p PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela