:)

Publicerad 2009-12-17 00:30:27 i Allmänt,

Jo jag och Julia har kollat Mysteriet på Greveholm idag också! Har ju nästan blivit tradition för mig att kolla den en gång per år. Och nu i år har det varit jätte mycket prat om alla julkalendrar :)

Sen övningskörde jag hem från Julia. Sanna var bara tvungen att kolla när jag körde iväg, (som gick smärtfritt ;) ), så körde jag runt kvarteret och sen när jag skulle ut och kom till korsningen så såg jag att hon fortfarande stod och tittade, haha jag tänke på henne och massa annat och tröck bromsen i botten utan koppling. HAHA! jag såg minsann vad hon skrattade ;) 
 

 

Kommentarer

Postat av: Sis'

Publicerad 2009-12-17 19:05:05

Vilken fin bild!

Postat av: Elina

Publicerad 2009-12-17 19:40:45

men det gör inget, för idag är det bonde igen! Nu åker dom på sin romantiska resa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela