15 december. Happyland.

Publicerad 2009-12-15 21:37:10 i Allmänt,

Har varit på avslutningen i kyrkanshus. Mums vad gott det var med grillbuffé och godis. Haha:) Det var riktigt mysigt, vi var tjugosju stycken. Jag och Milka och Amanda var och sjöng lite grann också.
Sen var jag på innebandy och det var jätte roligt! Jag spelade ute och Sanna stod i mål. Vad duktiga vi var! :) haha
Nuuuu ska jag kolla en Wallander film med mamma och pappa.

Jag vill åka och shoppa och handla julklappar!! nununu!!! Helst till haparanda faktiskt men får se om folk istället vill till luleå. Ellinor är du på G ? ;)

Lucianatta till helgen också. Here we go, here we go, we gonna rock.
Jag kan inte förstå att det var ett år sedan. Tiden går så sjukt snabbt.
Det var en speciell natt förra året. Då hade jag ingen aning om vad jag skulle hålla på med, gå för gymnasie, vilka jag skulle umgås med lr nånting, nu det här året. Lika lite som jag vet nu om vad som kommer hända mig om ett år. Det är ganska spännande, men samtidigt känns det lite tråkigt att tiden går så fort. Det jag ville för ett år sedan vet jag nu att aldrig kommer att hända. Det jag vill nu kanske inte har en mening alls nästa år. Den som lever får se.






Men jag vet vad som händer när jag är 40 ;)

Kommentarer

Postat av: Sis'

Publicerad 2009-12-16 17:24:47

Låt mig gissa, du har en reservplan ifall livet inte blev som du tänkt dig?? ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela