Nystart.

Publicerad 2009-08-24 00:20:51 i Allmänt,

Imorgon börjar skolan. Jag är inte det minsta sugen på att börja ännu. Tidigare längtade jag, men i morse så insåg jag att jag ändå kommer att tröttna på skolan efter någon vecka, och jag kommer att komma in i en sådan där tråkig rytm då allting bara flyter på. Skolan, träningar, jobbet,.
Ganska tråkigt i längden, så jag ska lära mig att inte längta så mycket hela tiden, för då är det snabbt förbi sedan.
Jag oroar mig inte det minsta för skolan, för jag känner redan nästan alla som ska gå i min klass och programmet verkar intressant så, men..


Vet inte vad jag ska säga om helgen, var ute till strax innan tre igår natt iallafall. Gick runt på byn i två timmar, det var ganska kallt. Men det gjorde inget såklart. Jag var nöjd.
Idag var jag och Ellinor och kollade fotboll, dom förlorade, med 3 lr 4-0 ;/  synd dära, men dom spelade ganska bra i första halvlek tycker jag :)  så dom var värda åtminstone ett mål.!


Sen har vi varit till busstationen och sagt hejdå till Julia som åkte till Kalix. Som tur är är hon inte själv, Laura och Emilia åkte också. Hoppas hon har det bra i sin lilla lägenhet, jag saknar henne redan iallafall. Jag och Ellinor har suttit och flamsat hela kvällen, det märks att vi inte kan vara seriösa utan henne.


Nä, nu ska jag sova. och jag hoppas att du vet att du är speciell. 


 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2009-08-24 16:03:53

Hihihh <3 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela