om jag skulle få vara lite ego för en dag.

Publicerad 2009-08-14 01:23:31 i Allmänt,

Idag har jag varit ute med Sussi och fotograferat lite. Vi var under bron, det var jätte fint ljus där som kom från eftermiddagssolen som glittrade på älven.
Senare har vi varit med Milka och Johan också. Milka har äntligen kommit hem! Gudars vad jag har saknat henne. Men men, vi har drygt en vecka på oss att hitta på något super roligt ;) på lördag blir det nog tärendö en sväng iallafall.
Igår kväll hade jag svårt att somna, jag vet inte varför men jag låg och vred och vände på mig i säkert en & en halv timme ;s

jaja, här kommer några bilder från idag iallafall :) och vi tog typ 80 bilder så d blir några stycken hära ;) 

 

 

 
 
  

  

  

Sussi har ju agerat fotograf så jag fick ju bli motivet när hon öva ;p

äsch, nu ska jag sova. kusin har redan fått hjälp av John Blund och nu hoppas jag att han kommer till mig också :)

Kommentarer

Postat av: Jajamen

Publicerad 2009-08-15 03:42:04

Ajjabajja däj fåj man inte klättja

Postat av: milka

Publicerad 2009-08-18 18:45:19

o hjälp vad lik emma du är på sista bilden! Fin blogg oxå, vem har fixat den? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela