kanske ska packa? :)

Publicerad 2009-04-22 12:06:33 i Allmänt,

Jag & Milka vet en sak som inte ni vet ;)
Men snart får ni veta, det ska bli skoj! Hoppas bara att de också tycker det.

Imorgon åker jag till fjällen med hela gänget, men först ska jag till skolan och göra två nationella matte prov ;/ men jag känner mig rätt så lugn =)

Måste hinna göra klart svenska arbetet idag, för det ska vara klart på måndag och jag kommer hem på söndag kväll. Hm, powerpoint arbete, det lär ta långt tid för jag är så pedantisk..
Ska också börja packa för resan kanske? ;) jag vet inte när jag ska hinna. Jag tror jag är utbränd..
Igår kväll hade jag en hur lång lista som helst på alla saker jag skulle hinna göra innan jag fick gå och sova. Jag måste lära mig att ta det lugnt, men det är lite svårt nu när man snart går ut nian, vi har hur mycket arbeten som helst att göra klart.

Sen har jag fortfarande inte bestämt mig vad jag ska göra till hösten, mamma säger att jag kanske borde de så vi kan titat på boende om jag flyttar. Hoff! Varför måste man redan som 15åring välja en bra utbildning som gör att du kan få ett bra jobb resten av livet. Jag orkar inte, jag har sån besluts ångest. Jag mår dåligt av att tänka på det här, ska jag flytta och gå det program jag vill och lämna allt här? Jag kommer ju vilja komma tillbaka direkt, jag kan inte bo själv, jag kommer börja prata med väggen!
Eller ska jag stanna här i Pajala och gå ett lite mindre intressant program, bara för att stanna här med alla som tjatar och säger vad jag ska göra? Den enda som har varit neutral är Atle, han sa inte åt mig vad jag skulle göra! =)
Alla säger hela tiden åt mig vad jag ska göra, flytta det är ju bara tre år, stanna här med mig, vi vill inte att du flyttar, flytta du du kan ju komma tillbaka. Tänker någon på ad jag egentligen vill? :(
Jag vet inte!!
Jag ska iallafall prata med mamma när hon kommer hem, då måste jag nog börja bestämma mig. Jag vill att alla ska respektera mitt beslut och inte bli sur om jag flyttar och lämnar er, eller om jag stannar och ni vill att jag flyttar ;)

Beslutet kommer nog på söndag om vi har tur! men sen kommer jag garanterat att hinna ändra mig ändå innan augsti.

 

Kommentarer

Postat av: Henriikka

Publicerad 2009-04-22 21:05:01

hoppas du tillslut väljer rätt, du ska ju såklart göra som du själv vill. Kan tänka mig själv hurdan beslutsångest du borde ha :/

Postat av: milka

Publicerad 2009-04-26 21:08:47

Men det är ju du som frågar oss vad du ska göra! klart vi säger vad VI vill då. Och du vet ju inte ens vad du vill säger du ju :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela